Škoda KAMIQ. Nova Škoda SUV

2018-04-25

Od lansiranja modela KODIAQ i KAROQ, SUV - kampanja je već u punom zamahu. Škoda je napravila izražajan dizajn novog gradskog SUV-a za kinesko tržište, naglašavajući emotivnu snagu brenda. KristalnI detalji dizajna, zajednička karakteristika svih ŠKODA SUV modela, su dokaz karaktera urbanog SUV-a. Takođe, naglašeni su elegantni atributi i visok nivo kvaliteta. Kao što je slučaj sa modelima KODIAQ i KAROQ, SUV dizajn kompanije predstavljen je na novom članu porodice ŠKODA.

Premijera novog Škoda SUV-a je jedna od najboljih na ovogodišnjem Salonu u Pekingu. ŠKODA uključuje specifične zahteve kineskih kupca u pogledu koncepta, dizajna i karakteristika novih razvijenih modela. Prednja maska hladnjaka i farovi čine jednu celinu. Prednja i zadnja svetla su u obliku kristala.

SUV-strategija Škode je ključ za rast brenda. Sa SUV-tržišnim udelom od preko 30 odsto u prvom kvartalu, ŠKODA igra važnu ulogu na Kineskom tržištu. Sada, treći po redu Škoda SUV je spreman da bude pokrenut i slaviće svoj debi 2018.godine u Pekingu . Kina je najjače jedinstveno tržište Škode u svetu; svaki četvrti automobil se prodaje ovde. U 2017. godini kompanija ŠKODA AUTO povećala je isporuke u Kini za 2,5 odsto, na 325.000 vozila. Zbog toga je prošle godine najbolja godina ŠKODE do sada nakon što je ušla na kinesko tržište u 2007. godini.