Škoda VISION RS

2018-09-15

ŠKODA VISION RS, novi dinamičan koncept automobil, otkriva dizajn za naredne generacije RS modela i buduće kompaktne automobile.

SPOLJAŠNJOST

Čak i gruba skica otkriva da je suština ovog koncepta vozila je oko aerodinamike. Prednji deo je precizno definisan. Sa svojim tankim svetlima, izgleda  veoma dinamično. Zadnjim delom dominira difuzor i   krovni spojler. Škoda VISION RS je dugačka 4,356 mm i široka 1.810 mm, sa visinom od  1.431 mm i međuosovinskim rastojanjem od 2.650 mm.

Uključivanjem jasne Motor Racing reference, ovaj automobil prenosi sledeću fazu budućeg dizajna modela performansi RS-a  na  117-godišnje ŠKODA motosport tradicije. Kombinacija  RS-a je prvi put uvedena  1974.godine za 180 RS i 200 reli RS-sportskih automobila. Nakon uspeha 130 RS, ona je postala poznata širom sveta. Od 2000. godine, počela je proizvodnja više različitih serija ŠKODA modela.

UNUTRAŠNJOST

Izdužena instrument tabla sa kablovskim elementima i simetričnim konturama i rešetkama hladnjaka. Dekor VISION  RS modela se sastoji od ručno i posebne obrade  kristalnog stakla iz Češke od proizvođača Lasvit.

Instrument tabla ima dizajn animacije posebne RS i osvetljen je svetlosnim efektima koji međusobno komuniciraju sa ekranom osetljivim na dodir sa Infotainment sistemom.

Centralna konzola vizije RS u projektovanju prostor-rama sa integrisanim kablom DSG je u potpunosti izrađen od ugljenika. Takođe ima puno dekorativnih elemenata,visok kvalitet materijala za panele vrata i sedišta, ovaj visokotehnološki materijal stvara direktnu vezu sa svetom auto trka, unutrašnjost je u sportskom dizajnu sa Simply Clever idejama. Pored sportskog izgleda, održivost je drugi ključni element ŠKODA VISION RS modela. Na primer, karbonska vlakna se sastoje od 100% recikliranog poliestera, sa  sedištima napravljenih od vegan Alcantara .

ŠKODA dizajn

Dom za ŠKODA Design je vila izgrađena u 1890.godini na obali reke Jizera u oblasti Česana u Mlada Boleslavi. To je deo napredne tehnologije  ŠKODA AUTO  Centra, koji se preselio u Česanu u 2008. godini i modernizovan je ponovo u 2015 godini. Ovo je mesto gde dominira futuristička tehnologija i tradicija gde se susreću u idiličnom okruženju i generišu veoma posebnu atmosferu pogodnu za kreativan rad. I ovde je glavni dizajner Oliver Stefani zajedno sa 150 zaposlenih iz 26 zemalja,  gde razvija ŠKODA dizajnerski jezik budućnosti.

Vila je nekada bila privatna rezidencija tekstilnog proizvođača Franza Hillera. Tokom 19. veka,  prvi put smo došli do  tekstilnih proizvodnih pogona. Delovi za proizvodnju ŠKODA vozila počeli su sredinom 20. veka.

U videu, kamera prikazuje  Dizajn vilu.  Inspirisani istorijskim  relijem i modelom ŠKODA 130 RS, dizajner sedi u dvorištu i skicira sportski kompaktni automobil na tabletu, sa preciznim, tečnim linijama i karakterističnim konturama - Škoda VISION RS.

Drugi video pokazuje posmatrača u studiju u Češkoj gradu, nedaleko od Praškog dvorca,Karlovog mosta  i Žofin Palasa. Prvi projekti za buduće modele ŠKODA neće biti samo   u dizajn studiju u Cesana u Mlada Boleslav, već i u inspirativnom okruženju i atmosferi Praškoj art(umetničkoj) zgradi .

Svoj debi koncept ŠKODA VISION RS će biti premijerno predstavljen  na sajmu automobila u Parizu ŠKODA će obezbediti prvi pogled na budući kompaktni automobil, dok  tek očekujemo narednu završnu fazu ovog modela.